hundra procent ren självömkan

mina knän bara värker, fötterna är kalla så det svider ända upp i smalbenen, har kräkts typ 3-4gånger (och nej, är inte magsjuk) och tack var det svider min nu svullna hals, dunkar i hela kroppen och dåliga tankar får mig att må allmänt piss. lycka till att jag kommer somna än, och lycka till att jag kommer vakna innan 2 imorn.
äsch ska hämta en hink o ha vid sängen, ett glas vatten, klä av mig & lägga mig.
usch vad jag vill somna med någons armar runt mig, vem som helst just nu..



för övrigt har jag gått och blivit kär, i denna låten som måste vara en av världens finaste

How did we ever come to this
I n
ever thought you'd be
someone I'd have to miss...
and there I was caught in your game
needing answers that never came
and we took a chance,
you said you were strong
strong enough
but you were wrong...

and now I'm...

Deafened by your silence
blinded by the tears
if you're looking for forgiveness
you won't find that here

cause you lied your way to heartbreak
and now its all too clear
that you will never be....

Look at her
she won't ever compare
you can say you're sorry
but I still don't care

was she worth this mess
was she worth this pain
you can say it's her fault
but you're both to blame


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara få säga en sak, jag tycker att du värkar som en jätte fin tjej, du står upp för dig själv och alla andra, jag är rätt lik dig på det sättet men jag har önskar att jag skulle bli lika strak som dig och vacker! Tycker att du värkar ha det bra men jobbigt ändå, men tycker att du ska kämpa(säger inte att du inte göra det) men det jag vill komma fram till är att jag är glad att du bloggar, är inne på din blogg varje dag och älskar den :D

hoppas du mår bättre snart ;*

2010-11-13 @ 00:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0