hej jag är galen idag hejdå

åååh trodde jag skulle skita ner mig så arg jag vart imorse när jag stog nere på VO klockan 09.30 och frös kinderna av mig, och kommer på att jag inte började förän klockan 10. såna saker får mig att vilja slita sönder mina egna näsborrar eller något. nemen kastade cykeln och satte mitt feta arsle på väskan och väntade tjurigt i en halvtimme.
seeen sprang jag äntligen och det var så förbannat skönt att ni inte kan förstå.


men tyvärr hjälpte det ju inte, har haft enorma(!!) agressionsproblem hela dagen, skulle inte förvånat mig om det pyst rök ur öronen på mig. totalt galen hela dagen. stackars alla runtom mig.. he-he.

nu sitter jag & jennie hos mig och jag tror på fullt allvar att min fina syster är efterbliven, no joke. ska inte ta upp det här för då kommer hon mata mig med svettiga strumpor eller något, heheh. du vet att jag älskar dig även att du inte är lika smart som alla andra jennie!

vi ska spela in en seriös video. eller något. ni ska få se he-hehehehe. alltså har damp ska sluta skriva förlåt guuud så tråkigt hEJDÅ



bild från förra vintern. men jag älskar dig lika mycket nu som då horunge


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hahah jo sant! garvar seriöst lika mycket varje gång jag läser det hahaha! du satte verkligen fingret på hur de borde vara :)

2010-11-08 @ 18:01:49
URL: http://suspiciousdays.blogg.se/
Postat av: Benita Fransén

säljer kläder på blgggen titta in om det är något du är intresserad av :)

2010-11-08 @ 19:39:22
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: malin

absoluuuut babybell :D

2010-11-08 @ 21:00:05
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0