hade tråkigt så gjorde mig själv till en mumie, nu är det toapapper över hela mitt rum


där är bara huvudet kvar, innan hade jag heeela kroppen klädd i papper. roande.
och ja jag vet att jag inte är normal, jag har konstiga idéer, men ja e sån bara okiii?

alltså, alla sover. jävla hönor.
äsch jag har lust att antingen dricka té eller hämta utklädningsakerna i garaget och smyga på grannarnas gårdar som en clown och skrämma skiten ur dom, funderar på båda.. och ja jag är en såndär människa som alla grannar hatar. jag sjunger (falskt) så högt jag kan med öppna fönster, jag hoppar runt i vattenpölar o stänker när dom går förbi, kastar fimpar på andras gårdar, ropar kurwa åt polackerna som alltid blänger och är otrevliga, sjunger ännu falskare(och högre) när jag kommer hem lite onykter om nätterna när hela gatan sover, går och äter upp deras goda frukter/bär på somrarna, hotar små fula barn som går mig på nerverna.. ni vet, är lite jävlig då och då. but that's life.

det kliar på min rygg nu, så ska väcka mammis. hon ska ju ändå upp snart

 


Kommentarer
Postat av: Nattiz

HAHA, djävulsk unge ju?!?

Puffkungen♥Puffdrottningen, :D

2010-11-08 @ 05:47:09
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: annie

älskar dig med!

2010-11-08 @ 08:38:33
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0