fan va jag vill äta något nuuu!

låter som någon deltagare i biggest looser nu, men är så förbannat sugen på något att äta.
nudlar, pannkakor, tacos, kornsallad, varma mackor, gurka eller en fet jävla negerboll,
det skulle sitta så grymt fint verkligen.
och ja jag får älska mat, kalla mig fetto eller vafan som helst men äta,sova & kramas är det bästa som finns så bara käften med er bitterfittor haha.
eftersom jag spytt betydligt mer än jag ätit senaste veckan så vet jag hur det kommer bli, men får ta den smällen för jag ger fan i att klockan är halv fyra på morgonen och att jag egentligen inte är hungrig, för fuck it nu ska jag ha mat!



kanske är lite som domdär, men säger bara blow me


Kommentarer
Postat av: Nattiz

Chokladbollar :$ (aa'

.. det är fan beroendeframkallande, dom måste lagt ner knark eller något i dom, hehe måste undersökas (6)

2010-11-13 @ 08:53:11
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: anna

HAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHHA

2010-11-13 @ 16:42:39
URL: http://annayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0