efter månader av saknad & smärta, kan äntligen glädjetårar rinna:


we're back on track again baby.
har aldrig förut varit så tom, som när det inte var vi
aldrigaldrigaldrig ska jag riskera att förlora dig igen,
alltidalltidalltid ska det vara shietchilds,fjortispower,blodsystrar.
att få höra din röst, sitta brevid dig och prata om allting vi missat,
skratta med dig, och framförallt få krama dig igen.. fick tvinga in tårarna i skallen igen,
för herregud så fort allt tungt kunde lyftas.
nu vet jag att allting annat oxå kommer bli bra igen, jag känner det på mig
ingen ska få ta den här lyckan ifrån mig!


Kommentarer
Postat av: -AGNES

Haha åh herregud vilka gamla bilder!

hade helt glömt bort dom, men ahh man märker ju hur mkt vi faktiskt har vatt med om tsm :)

never let you go again honey!

love you to the and!

2010-11-26 @ 11:40:55
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0