detta kom min underbara mamma hem med till mig nyss,


mjukisbyxor vet jag inte hur många par jag har,
men ääälskart och behöver det verkligen så fick två nya par till.
även ett par örhängen med texten hope,
"det står hope, för det är precis vad du behöver just nu älskling. använd dom varje dag, kolla i spegeln och tänk noga på vad som står. jag vet att du är stark nog att klara det här, precis som du alltid fortsatt kämpa även när du gråtit och praktiskt taget bett mig låta dig dö. du måste bara försöka hitta tillbaka till din positiva inställning till allting igen.
och vad som än händer får du aldrig sluta hoppas"


ja, jag vet att min mamma är världens bästa. det har jag alltid vetat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0