dåligt humör tjeeennnnnaaa!

känner att jag är på sånt jävla drygt humör, sitter och drygar mot alla typ. he-he.
så förlåt ni som tvingas stå ut med mig.

jag felix linus sov iaf hos caroline inatt, dock så somna caroline 11 & linus 12, jävligt socialt.
dagens spenderades sen med caroline & bea, vi satt mest inne & chilla :)
gick ut en kort stund och träffa khalid oxå, men in fort somfan för det ösregnar..
kul att komma hem och min jävla svikare till mamma börjat julpynta. fuck it..



gör vadsomhelst för den känslan en gång till.





If anyone asks,
I'll tell them we just grew apart
Yeah what do I care
If they believe me or not
Whenever I feel
Your memory is breaking my heart
I'll pretend I'm okay with it all
Act like there's nothing wrong

Is it over yet?
Can I open my eyes?
Is this as hard as it gets?
Is this what it feels like to really cry?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0