blev inget finnvedens idag heller, försov mig ganska rejält

men kanske ni förstår eftersom jag inte hade sovit på över ett dygn?
aja. hittade min extra hårddisk full med gamla bilder haha,
shit va glad man blir av att kolla igenom allting!
så nu har jag precis torkat sista tårarna, har tjutit av lycka för en gångs skull, för mår så jävla bra just nu, känner att allting kommer fixa sig så länge jag bara fortsätter försöka.

caroline kommer snart hit så blir det nog mest att sitta inne sen, om vi inte drar förbi och kollar hur anna mår förståss. det är rejält med snö nu, får lust att bara springa ut och rulla i den..gör nog det sen hihi. pussar!



vindsurfade ju i somras, fyfa-an så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0