svar på anonyma frågor (y)

det har kommit in lite anonyma frågor, så tänkte svara på dom här & nu! haha.


vad använder du för smink?
foundation; age renew från maxfactor(stv?)
puder; haha shit va pinsamt, men ja vene va det heter. alla lappar är borta xd
mascara; telescopic carbon black från lóreal paris &masterpiece max från max factor

är du kär i jesper på riktigt, jag vet ju att du har varit tsm med andra du inte har gillat..?
och hur nära står han dig egentligen? är han lixom bara..pojkvän.?
ojdå, "jag vet ju att du har varit tsm med andra du inte har gillat", det skulle ju varit pinsamt om det varit sant.
men till saken; ja, jag är helt sjukt kär i jesper.
han står mig jävligt nära kan jag lova. han är min pojkvän & bästa vän helt enkelt, vet inte hur jag ska klara mig utan han

hur många gånger har du färgat ditt hår, och hur gör du för att det inte ska slitas?
haha det vet jag inte, har inte räknat, men väldigt många gånger.
mjaa, mitt hår är jävligt slitet (tycker jag iaf!) även om det finns dom som har värre.
men jag brukar göra hårinpackningar för att få ha det kvar på huvudet, haha

använder du mest vanliga trosor eller string?;)
string, haha.

är du bra på att sjunga?
hahaha nej, jag är usel! men det är så jävla kul.
ärligt talat, vemfan kan vara tyst när det kommer en bra låt man kan på radion lixom?

vem tar allra vackra bilder på dig?
tack för vackra, haha.
men det är väl jag & självutlösaren som sammarbetar lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0