min älskling har kommenterat igen<3


haha, jag tar upp detta hur mycket jag vill pullan, det är MIN blogg förstår du,
dessutom vet jag ju att du typ följer min blogg tydligen, så du kan ju läsa mina svar här.
jag tycker att folk har rätt att skratta lika mycket åt dig som jag gör :)
"dina två (host) bästa vänner eller?!" fan är ditt problem, allvarligt talat nu?
dra inte in mina vänner i det här, för detta är mellan dig och mig ska du ha jävligt klart för dig.
ja, jag skriver bra, kan mitt språk vet du ;)
åååh jävlar bruden, jag tror inte att jag är något utan jag vet
jag är awsome, haha.
pfft jag har ett liv honeybun :)
mene ah, vi tar allting face-to-face istället, så jag får avreagera mig lite,
det är efterlängtat kan jag lova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0