izabelle tummar :D


x tomater! -iiiih, jag älskar tomater. har ätit upp en halv ask med minitomater inatt, så gooooott
x kramar -vad finns det inte att gilla med kramar? kramar är lösningen på i stort sett alla problem (iaf i mitt förhållande!). mysigt och beroendeframkallande. HUGS ARE DRUGS (k)
x
johnta austin - call you tonight -beskriver låten med tre ord; helt.jävla.underbar
x
vakna brevid någon man älskar -man vaknar trött och halvsur av att någon jävel väcker en, men sen kollar man brevid sig och där ligger bebbi. lyckligare känsla finns inte!
x
gosedjur -haha, nu kmr alla tycka att jag är huuur tönt som helst, men so what? jag älskar gosedjur, det är så mysigt. att få gosedjur av någon känns så speciellt, den blir lixom något man inte kan somna utaan!


x sömnbrist -usch, jag hatar det. har lidit av sömnbrist i cirka 7år nu, har fått hjälp men inget funkar. jag kan vara jättetrött på eftermiddan,men lyckas jag vara vaken efter klockan 01:00, så är det kört. då får jag vara vaken ett dygn och hoppas att jag kan somna nästa!
x hårstrån i ögat -finns det något mer irriterande än ett litet osynligt jävla hårstrå i ögat? blööööh
x planer som går åt helvete -när man planerat upp så mycket tillsammans, och pissar på lyckan rent ut sagt. sånt får en att vilja dra ett skott i huvet alltså.
x wax -jag haaaaaatar wax, morr! jovisst, det är jävligt snyggt på vissa oså, men det är så irriterande när man myser oså äre wax i hela skallen på plutten. då blir jag galen
x fötter -haha nu tror ni att jag är totalidiot, men jag hatar fötter. dom är så jävla fula och äckliga, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0