svaren



när och varför grät du senast asmycket?
igår/inatt/idag. för jag älskar min pojkvän.

vart shoppar du helst?
överallt där det finns skor & kläder, haha

vem skulle du vilja va tsm med om du inte hade jesper?
vill inte ha någon annan än honom.

vilken artist tycker du mest om?
marshall bruce mathers III <3

en film du alltid gråter till?
titanic! tjuter nog en timme efter att filmen är slut oxå

va använder du för parfym?
olika, just nu använder jag mest kylie minogue -sweet darling

är du verkligenverkligen kär i jesper, på riktigt?
ja, det är jag verkligenverkligen -på riktigt.

om du skulle gå på en dejt, skulle du helst gå på bio eller picknik då?
picknik! mysigare ju

Hur gamla killar är du intresserad av?
"kärlek har ingen ålder"

har du varit utomlands? isf vart?
spanien några gånger, danmark, grekland

Är du singel?
nej

Skulle du kunna vika ut dig i playboy?
aldrig i hela mitt liv.

brukar du sola toppless?
haha ah, ibland

har du några speciella krav på hur du vill att din kille ska vara ?
jag vill att en kille ska vara..jesper.

har hört rykten om att du har specialbeställt ngn bh, varför isf?
HAHAHAH vet inte hur randompeeps fått reda på det, men haha jadu. det finns inte många affärer som säljer i min strl..

vem har designat din blogg?
me, myself and I

hur många gånger har du haft sex?
haha, jag räknar inte gångerna precis

hur många har du strulat med?
räknar inte det heller

vad har du för betyg?
väldigt värdelösa.

vad kommer du ha på dig i vår&sommar?
som vanligt mycket shorts bara, ljusa tunna kläder.
fast mest kommer jag nog synas i bara bikini, haha


vad är det din pappa har gjort egentligen??
alldeles för mycket.

visst tycker du att jag är biff?
nej :D

hur sminkar du dig o fixar håret?
ser alltid så perfekt ut
aw, tack! sminkar mig väl..vanligt, haha. foundation, eyeliner, mascara o ibland guldbrun ögonskugga.
fixar knappt håret längre, vill inte slita ut det mer än jag redan gjort!



när började du blogga ? :)
jadu, över ett år sen. har dock haft miljaaaaarder bloggar innan denna, haha

Har du och jesper haft sex?
förstår inte varför så många har så jävla stort intresse av det,
men ja.


Hur många besökare har du om dagen ungefär?
heeeelt olika, verkligen. en dålig dag har jag bara runt 30 st, en bra dag.. ja, mer, haha!

vilken är den bästa sunden i ditt liv?
alla stunder med dom jag älskar mest, jennie annie agnes jesper & familjen, dom stunderna skulle jag inte byta mot allt i världen

och vad är det mest crazy du har vatt med om?
haha hela mitt liv är crazy, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0