sooo yesterday, so yesterday, havent you heard that I'm gonna be okay?

well, gårdagen blev lite.. fuckedup, vissa tillfällen
tur att man har världens finaste vänner som gört lite bättre

hade så jävla ont i magen igår, så stannade hemma halva dagen typ
vid lunch gick jag & träffade bebbi :)
träffade han även runt 1,  innan han åkte
- jag hatar lärare som tror dom är något. och jag mååååste lära mig att hålla käften stängd, damn!
gick en stund på slöjden, länge sen jag fick vara där haha, izabelle<3cruella = not so gooooood ehhe
efter skolan drog jag&jennie till mig, käka oså
sen köpte vi godis, o gick o mötte lea & lina :)
satt på ica o snacka i typ 2timmar haha, härligt

gick & hämtade jennies hundar, oså en promenad med dom små dampen (k)
jag drog till coop för att möta linus&joakim, så var jag med dom en stund
runt halv tolv så följde mina fina vänner mig ända till dörren, thx!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0