skriver av mig, do not läsa if you suger goooseiii

dfkasgmafvmOGR235657yuthogkbdfv jag är på såhäääääär dåligt humör!
är så fuckat trött på folk som klagar, folk som tjatar, folk som aldrig låter mig vara,
asså ååh mooRRRRRrRrRRrrrrr !



~jag minns alla dom dagar då du lyfte upp mig i ditt knä,
och såg på mig med dendär blicken som sa att jag var tillräcklig.
jag minns alla gånger du stolt höll mig i handen, lekte med mig,
spelade och sjöng för mig, torkade mina tårar.
jag minns tiden då du kramade mig,
viskade att jag var din finaste ängel, att du älskade mig mest på jorden.
konstigt hur fort saker kan ändras, eller hur?



I know every last regret
Inside of me is my own
The way I hold them close
Has made me be this way
I will never change
I know I'm stuck here on my own
My own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0