jag blev attackerad av ett isklot! :(

jag & jennie har typ fobi för snögubbar osånt, så vi brukar döda dom och kasta i vattnet (mobba inte,tack!)
så skulle jag kasta ett stort isklot, men den jäveln hann före -.-
fick den i huvet, och har troligtvis åkt på en lätt hjärnskakning nu
jättemysigt med blod i skallen, jag som nästan svimmar när folk får näsblod
(y)


var för övrigt med jennie & annie idag, jag typ sov när dom kom hit haha
när dom lyckats få upp mig så drog vi till annie, osen ut en stund
bästis festis
på kvällen var jag hos bebbi en stund (k)


ser dökonstigt ut på bilden, jag veeeet
och mobba inte min äckliga utväxt tack!


Kommentarer
Postat av: Agnes Hult

haha alltid du som råkar ut för all skit också :)

lyyyyyyyckat gullet ;)

2010-03-15 @ 22:26:32
URL: http://agnesbawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0