izabellethörner<3jennieåkerström

du är inte luften jag andas,
du är drogen jag måste ha varje dag för att vara lycklig.
du är inte min vän,
du är mitt hjärta, min själ.
du är inte den största delen av mitt liv,
för jennie du är hela mitt liv.
när dina dagar känns mörka, ska jag lysa din väg,
precis som du alltid varit det största ljuset för mig.
om du är ledsen,
ska jag känna dina tårar rinna längs mina kinder.
det som gör dig glad, ska jag masstillverka,
precis som du masstillverkar värmen i min kropp varje gång du ler.
vilken väg du än väljer,
så ska vi göra vägen till våran.
vart du än går,
ska det vara våra steg du tar.
izabelle utan jennie, är inte som vinter utan snö eller sommar utan sol,
för izabelle utan jennie är absolut ingenting.


when I close my eyes too fall asleep, I think of you
and hope you'll be there when I wake up





Kommentarer
Postat av: leeea

ni är så otroligt fina :)§

2010-03-19 @ 22:39:53
URL: http://lleeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0