i'm king of the woooooooooorld !

"jag kan så mycket, jag kan faktiskt allting när jag tänker efter. ja, allt uTOm slalom!"
uuuuuuh självförtroende.


okej seriöst, min mamma är faktiskt förjävla snäll mot mig :)
hon betalade solningen idag, +för 2 ggr till
sen fick jag 5par strumpbyxor, solbrillZzZ(måste ju va pimp i spanien vetni!) och hårband.

var med bebbi sen, äkta tönt är han :)
tjurskalle nmr1 men jag älskar han ändå<3


jennie sover här inatt, niiiiiiiiiiiice
SES BROTHERS AND SISTAHS


för oss med lite annorlunda fantasier,
så förstår vi att dendär reklamen borde vara 18års gräns på..

Kommentarer
Postat av: juliahamn'

sv; jo å den bajsar o fiser och sitter där på plats från att jag vaknar till att jag somnar.

min egna lilla fisröv som sitter där o dinglar på hakan <333

2010-03-22 @ 22:41:48
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0