honeybuns(KKkKKkkkKkkK)

(säger det innan; ta bilderna på mig väldigt seriösa, för jag är jätteseriös på dom, seriöst alltså jag är jätteseriös, helt seriöst. vad seriöst allt blir nu ju, seriöst? ,förvirrande he-he)

slutade 11.40 idag, drog donken med folk
sen var jag med honeybuns; jennie & agnes! (k)
gick på stan, osen tog vi bussen hem till mig
bakade negerbollar & muffins, hih
medan agnes var hemma så kollade vi på Rudolf med röda mulen, göllit jao!
när hon kom tbx så blevre maxvolym på musik osen damp till tusen, "såna är vi bara att acceptera" höhö
jag & jennie gick till ica, oså kom bebbi dit
sen gick jag & bebbi hem till han, chilla lite bara

kyss & smek nakenlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0