H Å L L K Ä F T E N ? !

NU ÄR JAG SÅ ÄCKLIGT JÄVLA TRÖTT PÅ ER IDIOTER
visst, "haters make me famous", men det finns fan gränser.
här ska ni få er ett litet svar på tal.

Kolla på bilderna, en oredigerad och fyra redigerade.
ni säger att jag förminskar mina ben, gör jag det kanske?! fuck no
ni säger att jag förstorar/förminskar mina bröst, ska man skratta eller gråta?
ni säger att jag ändrar hårfärg, men what the fuck har ni hörttalas om olika ljus? jävla amatörer.
ni säger att jag gör min kropp smalare, jävla idioter jag är lååångt ifrån nöjd med min kropp, men vadfan skulle jag hålla på och ändra min kropp på bilder för? har inte ens något program som kan göra det.



ägna er lite åt själva istället för att klaga på andra
OCH HÅLL KÄFTEN

Kommentarer
Postat av: linnea

håller helt klart med!

varför tror man bara dig inte ?

varför skulle man ens vilja sitta och göra sig fake på bilderna, att forstora eller forminska kroppsdelar osv?

jag tror iaf på dig ! :)

2010-03-23 @ 16:08:14
Postat av: moa

jaduvet bella , det finns idioter till allt!



loveu§

2010-03-24 @ 18:36:48
URL: http://moavendelapetersson.blogg.se/
Postat av: juliahamn'

jag tror dig inte bella... jag gör bara inte det.. du ljuger ju om allt, hela du är fejk. du kan aldrig va dej själv du bryr dig för mycket om vad follk tycker, du älskar ju att vara fejk eller hur?



2010-03-25 @ 14:35:21
URL: http://juliahamn.blogg.se/
Postat av: juliahamn'

ojsan jag skrev liiiiiiiiiiiite fel kanske?

haha älskar dej HJÄRTAT!

2010-03-25 @ 14:35:45
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0