svar på tal.



herregud, håll bara käften, snälla. ni vet ingenting.

såhär var det;
i fredags, på avslutningen, så fick jag reda på en jävla massa skit.
så jag och jesper blev väldigt osams, jag drack med några vänner
och sedan ringde jag upp jesper igen och gjorde slut.
vi träffades på måndagen lr ngt, snackade lite.
vi var i tisdags och jovisst vi höll på,strula sa att vi älska varandra osv,
och jag ville till en början ha tbx han oså,
men sen kom ännu mer skit och jag insåg att jag inte hade några känslor för han längre.
igår gick jag till han och vi hade ett förjävla bra samtal, och vi ska fortsätta vara nära vänner,
eftersom vi känner varandra så grymt bra och våran vänskap oftast är riktigt bra.
han har oxå en ny på g, så käften?;s

elias & jag är inte tillsammans, men jag har helt klart känslor för han,
och han säger att han har det för mig. vi ska ses när han kmr hem så får vi väl se vart det leder lixom.

nu vet ni det, så trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0