rmk - timmar blir till dagar

ingen skola för mig idag, orkar inte, orkar knappt röra mig,
hela kroppen skakar fortfarande, då och då kommer paniken.
usch, jag hatar att ångesten tar över mitt liv.




Det dagar vi hade var dom bästa i mitt liv
Var så glad över att du och jag blivit vi
För när jag var med dig så var livet så lätt
Tänkte för mig själv att denna gången har jag hittat rätt
Du fanns i mitt huvud, tänkte på dig hela tiden
Jag levde i en film och du var huvudrollen i den
Men alla filmer har ett slut och det var samma med denhär
Men du valde inte mig, du valde en annan väg
Såg allt falla isär, fasaden av lycka brast
Varje natt innan jag somnar tänker jag på det vi haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0