riktigt stolt över mig själv nu faktiskt!

jag har lyckats hålla mig hyfsat lugn idag trots all skit,
har inte slagit någon eller skrikit eller dragit iväg, fan va jag är bra!


dock så har jag slagit sönder ännu en mobil, hade bra anledningar till att göra det.
men behöver inte åka in på behandlingshem igen vad jag vet nu, dock så ska jag
till bup imorn (får se hur de blir med den saken-.-) och socmöte på onsdag
- but I'll keep on fighting bitches!

gör ett tråkigt test tills mamma kan skjutsa tillbaka mig till bäbisen



stora testet 2010!
Vad gjorde du igår?: hm, var med bebbi tror ja väl ;*
Har du ett eget rum?: yes
Är du kåt just nu?: självklart, våt och redo alla tider på dygnet
Vill du ha klubba?: om den är blå
Tycker du om stjärnor?: jag är en stjärna
Vad ser du om du tittar bakom dig?: saker
Gillar du att baka?: bellas bageri
Föredrar du blondiner före brunetter?: jag är blondeyyy, men tre av mina fyra pälskipluttar är brunetter haha ;)
Hur många vänner har du på bdb? : ngt på 300 ba
Har du varit inne på snyggast.se?: haha joke
Har du skurit dig?: varje kväll med kökskniven
Vad åt du senast?: pankiiissss

Brukar du skriva fel på tangentbordet?: även dom bästa gör fel ibland
Vilken är bästa låten just nu? massooor!

Har du blivit sviken?: ja
Har du druckit?: jaja
Vad ska du göra i helgen? knulla supa knarka. joke, ska träffa folk
Vill du dö ?: inte just nu
Har du någongång ägt en plastros?:  HAHAH trodde det stog "ätit en plastros", min humor..
Tycker du om att teckna?: unseriööös
Har du ljugit?: ja
Vad vill du bli när du blir stor? brandman ;$
Har du tittat på melodifestivalen?: tyvärr
I så fall, vem hejade du på?: eric sexbomb<3
Gillar du mat ?: haha endel, är kräsen (a)
Hur lång är du?: aslång! 164 typ
Har du hål i öronen?: om jag har
Hur mycket är klockan?: 16:55
Har du haft en tjej/kille?: har en nu
Har du något slags nitarmband? haha dangerous
Är din säng bäddad?: beror på om mamma orkat bädda den idag (:
Vad är ditt smeknamn?: bella, men massa kallar mig belliz & sån skit, arrrgghhh
Hur många bilddagböcker har du haft?: vene, typ 2 trorja
Vad är din dröm just nu?: orkar inte drömma, väntar på sommarlov osen blir allt bra av sig självt!
Är du emot homo-bisexuella? nä det äla gulligt
Varför gör du den här saken?: känner mig häftig
Har du en teve i huset?: nej, brukar lyssna på ardio P4 bara

Har du varit olyckligt kär?: nae
Tänker du göra klart det här testet?: ah
Största sorg just nu?: bajs
Största glädje just nu?: dom närmaste<3
Skulle du dö för?: same
Vilket program är ditt favorit program?:  saknar paradise hotel :( men nu äre väl 2½ men eller ngt
Den starkaste du vet: jag själv (h)
Vad är det snyggaste på dig?: akrlgoadrh
Hur mycket är klockan nu då?: sluta
Brukar du göra smileys?: :D8D:);):(:O:$:'(
Har någon kallat dig hora/bög?: om dom har, argghhh blir så sur på ordet hora
Hur många palestina-sjalar äger du?:  none
Vem hatar du mest?: !!!!!
Har du på dig för kläder nu?: orka kläder? nudist javisst!
Har du tappat kontakten med: jesus. han svarar inte längre på mina böner, jag känner mig sviken!!!! jesus om du ser detta: RING MIG
du verkligen tycker om?: gurka<3<3<3
Vill du gråta? känner mer för att...dansa! duddiluddila
Fryser du ofta?: som en kamel på island :'o
Tycker du att du är söt?: kan grisar flyga?
Är du en papperskorg ?: nej men vet andra som äre, fulla av skit
Har du ett landställe?:  brukar klättra i bergen och prata med ugglor, behöver inte landställe!
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: kräva att mamma skjutsar mig

Har du en morgonrock?:  har 3 stycken, myspys
Har du haft sex nån gång ? ahhhh
Vem litar du mest på? jesus, min ledväg i livet<3<3<3<3<3

 



Kommentarer
Postat av: saannnaaa

oh yeah , JESUS :D

2010-06-07 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0