olivia, hannes, adam

jag vill tacka er för all stöttning igår/inatt,
utan er skulle jag utan tvekan gett upp.
när jag grät så fanns ni där, släppte allt för min skull,
och ni ska veta att det kändes bättre bara av det.
ni lyssnade, pratade, hjälpte.
känslan att ha er kan jag inte förklara med ord eller siffror,
det är en evig lycka och stolthet.
på natten kom ångesten och ni vet hur det är, jag kan inte kontrollera mig själv,
skakningarna och gråten tar över.
men ni fick paniken att dämpa så pass att jag kunde stoppa mig själv,
och det är nog första gången jag kunnat göra det.
tack vare er somnade jag med ett leende på läpparna.
vet inte vad mer jag ska säga, ni är bland det absolut bästa jag har!
ni tre, jennie, annie, agnes och familjen är något jag skulle försvinna utan.
tack för allt ni gör för mig, jag älskar er helhjärtat!


Kommentarer
Postat av: olivia

älskar dig izabelle.

om du skulle försvinna ur mitt liv skulle

jag inte klara av någonting längre.

mitt liv skulle inte vara värt att leva.

om du skulle försvinna skulle jag inte

orka leva.



du betyder så himla mkt,

och jag älskar dig så sjukt.

ingen belliz ingen olliz



<3333333333333333333333333333333333333333333

2010-06-22 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0