läs detta! och efter detta tycker jag att ni allihop randoms kan knipa :)

detta skriver jag för att få er att förstå att ni har så fucking jävla fel,
ni kommenterar saker som "dissa jesper, han är inte bra för dig" och
"han är dum i huvet, du e värd bättre" osvosv.
har även fått massor av kommentarer där det står saker som att jag skulle vara otrogen? fittidioter.
läs detta, och tänk sedan om en gång till innan ni skriver något om saker ni inte vet något om!



hur länge har jag känt honom, lite mer än två år tror jag?
i början hatade jag han, och han var typ rädd för mig(som typ alla andraxd) eftersom jag var galen. sen efter det var jag mest med honom för min vän var så grymt kär i han, och han var väl snäll, fast jävligt jobbig haha, jag såg han mest som en överkåt liten snorunge om jag ska vara ärlig.
han var ju player, och höll alltid på med allt & alla, och då även mig,
men jag nästan..äcklades. han var verkligen inte min typ.
jullovet 08/09 var vi nästan hela tiden, jag jesper jennie rasmus,
och fyfan jag ville hela tiden att han skulle ge upp.
varje gång han la armen om mig knuffa jag bort han, pussade han mig vände jag bort,
sa han gulliga saker bara skrattade jag
- med andra ord behandlade jag han iskallt och rätt elakt, men välförtjänt.
efter ett tag tänkte jag att okej, jag ska leka lite som han gjort med många av mina vänner, så jag började "hålla på". vi strulade, sa att vi älskade varandra osv. han försökte alltid få mig att bli avis genom att ta fram mobilen och smsa med tjejer, men jag gjorde bara samma sak tillbaka, fast smsa med killar såklart,
pratade han om tjejer så pratade jag om killar,
och jag riktigt nt av att se hur galen jag gjorde han.
till sist ville rasmus prata med mig, och han sa att jesper gillade mig på riktigt och frågade om jag gillade han med, men jag bara skrattade och sa att jesper inte ens vet vad kärlek betyder.
efter ett halvår blev vi tillsammans,mars 09, till en början skulle jag faktiskt playa han
,
ge igen för allting han gjort mot alla tjejer som faktiskt älskat han.
men helt plötsligt började han visa en annan sida, han var inte samma äckliga idiot jag lärde känna först, utan han visade att han oxå hade känslor och egentligen själv inte tyckte att han var snyggast och bäst lixom.
vi började prata om saker, och jag blev kär, på riktigt, för första gången i mitt liv älskade jag en kille.
men vi passade inte riktigt då, så i maj tog det slut. men vi höll ändå kontakten, pratade i telefon om kvällarna, träffades fortfarande och var som bästa vänner.

när det hände saker så fanns han där, jag fick sova hos han när jag inte kunde gå hem, och han fick mig att må bra. men i slutet på sommaren fick jag veta att han varit otrogen när vi var tsm, med en av mina bästa vänner, och så dåligt har jag aldrig nånsin mått. inte för att han var otrogen, utan för att han inte berättade det för mig, vi var ju bästa vänner, pratade om allt jämt.
jag sa upp kontakten med honom helt och började vara riktigt jävla dryg igen.
trots det skyddade jag han ändå när folk sa att dom skulle slå sönder han,
jag såg till att han slapp smäll,
varför? för även att jag försökte förtränga det, så älskade jag honom.

runt november träffades vi helt random när han var med en annan tjej han var på G med då, och jag var med jennie och några killar.
vi snackade lite, och det gjorde riktigt ont att titta på han.
efter det fick jag ett sms från jesper; "hej, ska vi träffas ngn dag?:)" och jag tänkte att wtf, jag kan inte va arg förevigt, vi kan vara vänner. så vi började träffas,
och till slut dissade han den andra tjejen.
det var absolut inte min mening, hon är en vän till mig och jag försökte få han att ändra sig, men näe, han sa att han hade fortsatt haft känslor för mig och blabla. vi började "hålla på" igen, men jag hade förträngt mina känslor, även att jag visste att jag älskade han så var jag inte kär.
men vi blev närmare och närmare, och han var så fin, så sjukt jävla underbar på alla sätt.
på julafton träffades vi en stund, och jag fick runar av han. (en gosedjursgris som jag verkligen äääälskar, hih) vi började prata om allt igen, och jag märkte att känslorna kom tillbaka.
men så åkte han iväg på cup, och efter det pratade jag med rasmus. han frågade om inte jag och jesper höll på med varandra längre, och jag sa självklart jo det gör vi vadådå? så berättade han att jesper hade strulat med en annan tjej på cupen och att det var konstigt eftersom han sa till alla att han älskade mig. jag ringde jesper som erkände, och jag vet att han retades med mig. "vadå, vi är väl inte tillsammans?" sa han. jahopp, där fick jag för att ha dissat han alla gånger han frågat om vi kunde bli tsm igen. dagen efter gick jag och träffade han, och jag kände ilskan i hela kroppen, jag ville så jävla gärna hämnas. så vi blev tillsammans igen, och ännu en gång skulle jag playa han. men ännu en gång blev han annorlunda.

nu har det gått lite mer än 4månader sen vi blev tillsammans, och visst vårat förhållande kanske inte är det allra bästa jämt. vi bråkar, skriker, säger saker som sårar varandra och vi gör dumma saker ibland.
men motgångar måste man ha i ett förhållande, det gör kärleken starkare.
trots att han sårat mig många gånger, så är han världens finaste kille. han är den enda kille som verkligen älskat mig för den jag är, som hållit fast vid mig genom allt. han har hjälpt mig otroligt mycket, bevisat att han faktiskt finns vid min sida hela tiden. vi har tröstat och torkat varandras tårar fler gånger än jag kan räkna, och skrattat tills vi inte kunnat stå upp. när jag är ledsen så lyssnar han och håller om mig, jag får kma till han närsomhelst och han ställer lixom alltid upp. när jag åkte in på behandlingshem så blev han ledsen, men han sa "det är jävligt jobbigt när du inte är här, o jag saknar dig, men om du kmr hem glad igen så är det absolut värt det". vi pratade vi varje kväll och han kom & hälsade på mig. den lyckligaste känslan jag vet är att somna med med örat mot hans hjärta, och vakna brevid han.
jag vet vad många av er tycker, att han är en idiot och i mångas ögon kommer han nog alltid vara det, jag kan inte ändra på era åsikter. men ni ska veta att ni inte kan ändra på min åsikt heller, jag älskar jesper alexander garstedt, på riktigt. skulle aldrig medvetet såra honom, så lägg ner skiten att jag nånsin skulle vara otrogen.
jesper & jag har så sjukt mycket minnen tillsammans, och vad som än händer kommer den killen alltid vara en stor del av mitt liv.


nu kan ni få komma med era åsikter och jag ska godkänna alla dessa kommentarer, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: josefiin

jag kan inte säga att jag förstår allting, för de gör jag inte, men till viss del gör förstår jag hur du känner.

för dig äre din åsikt som räknas för de är du som älskar han,

jag vet hur många gånger folk sagt till mig ba " men jossa han är inte bra för dig" men vad skulle jag göra? jag älskade han ju.. msn blir arg o vill inte höra massa skit så äre.. ialf så vare för mig,

"d" va de bästa jag hade, och så snackar folk, då blir man sur helt enkelt..

<3

2010-06-08 @ 08:03:26
URL: http://josefiiijn.blogg.se/
Postat av: anna

är det mig du menar där att han var otrogen med ?

allt det där var sjukt..

och ah jag hoppas du inte är arg längre..

jag älskar dig verkligen !

2010-06-08 @ 13:20:02
URL: http://annayeah.blogg.se/
Postat av: leeea

du skriver så himla bra, det blir liksom spännande att läsa :)<3

bella ni är jättefina tillsammans

puss!

2010-06-08 @ 13:42:43
URL: http://lleeaa.blogg.se/
Postat av: josefiin

sv ; ja precis så är de, lyssna på andra klart man ska ju. men ändå är det alltid en själv som ska bestämma sin egna åsikt trotts alla andras åsikter.

jadu så blir jag med, folk som snackar men inget vet är de värsta jag vet.. då blir man helt enkelt sur av sånt snacka <33!

2010-06-08 @ 14:31:36
URL: http://josefiiijn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjejen från cupen! ;-)

2010-06-08 @ 17:08:15
Postat av: anna

tänkte verkligen inte klart då !

tror jag inte han gjorde heller..



älskar dig fina vän !

2010-06-08 @ 18:58:02
URL: http://annayeah.blogg.se/
Postat av: saannaa

du, du skriver jätte bra. det blir spännande och roligt att läsa.

läste allt och tycker du har helt rätt,

pussi !

2010-06-08 @ 21:24:53
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig och jesper??

2010-06-09 @ 06:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0