har varit dålig med uppdateringen nu,

men ah, förlåååt.
igår blev det att gå till mejeriet eftersom
ken ring var på scen,
förjävla grymt måste jag säga!
gick dit med jennie hannes jonsson sally agnes, träffa även ebba rasmus och massa annat fint folk,
härligt drag vare.


ken ring<3



jennie sov hos mig, så imorse gjorde vi oss iårning och drog ut.
jag drog till jesper en stund, men drog ut, så kom jennie & lea osen jesper oxå.
donken o träffa nåra, sen var vi med nenne & några en stund.
nu e jag hemma & ska snacka lite med mamma, får se hur allt går
puss!

Kommentarer
Postat av: ebba

fyfa va nice de va :D<3

2010-06-06 @ 21:38:06
URL: http://ebbaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0