har sovit i stort sett hela dagen,.

vaknade en stund förut, men blev bara skit av det,
så tog tablett och gick och la mig igen.
nu är jag vaken igen, men funderar på att ta ännu en så jag kan sova mer..
vill inte vara vaken, gillar att drömma,
för då bestämmer jag själv det lyckliga slutet.





chris brown - so cold

"Tell him I'm sorry, I'm really sorry
Can you forgive me?
Please forgive me
And come back home, keep me safe and warm

Now my baby's really gone
I don't know if he's coming home
My love's up,
i fucked up,
I know
Tell me what to do to get him back
Back where he's heart belongs, been gone from me too long"

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv; är du knäpp kvinna!? du är dubbelt så snygg, så är det bara!

saknar dig också jätte mycke, hundra år sen vi sågs, ja klart det måste vi<3

2010-06-23 @ 16:36:48
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0