gårdagen var hur fin som helst!

började med att jag drog till jesper,
han torterade mig med sitt gasiga rum och att kittla mig -.-
sen bestämde vi oss för att bada, så åkte till mig o hämta badkläder
mötte hannes august & adam, så drog vi till en brygga och badade
sjukt härligt & kul vare!
danesten kom oxå en stund.
jag hannes adam jesper drog till hannes och jag fick låna kläder eftersom jag hade glömt ta med haha (a)
sen åkte vi till adam & gjorde tacos!
skapliga kockar haha, nemen de blev asfint.
jesper drog, och senare även hannes.
så jag & adam var ute en stund &spela fotboll, sen gick vi in till han en stund
tack underbara människor för en sjukt härlig dag

ända bilden jag har från igår, lillasyster tog den hah vrålfin ju..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar : Tack så jätte mycket :D Nja jag har ritat serriöst i ca 1 år, innan har det mest varit kladd:)

2010-06-23 @ 10:58:03
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0