farväl älskade tuss♥

det känns så jävla sjukt, kan knappt fatta att det är sant.
men smärtan och tårarna tvingar mig att inse att detta är verkligheten,
snart finns du inte mer.
imorgon kommer du få slippa allt detta, all smärta all sjuka,
imorgon eftermiddag är du borta min älskade vän.

jag vet att det är bäst såhär, jag vet att du kommer må bättre,
och visst jag är glad för din skull.
men lite egoistisk är väl alla innerst inne,
och jag önskar verkligen du kunde stanna,
skulle göra vadsomhelst för bara några dagar till med dig.
kommer alltid tycka att du är världens finaste hund.

jag är glad att du kom till våran familj, du hade det allt annat än lätt innan.
misshandel, ensamhet, fucking jävla vanvård förhelvete.
men jag kan stolt säga att vi tog hand om dig,
gjorde vårt bästa för att få dig att må bra igen,
och till slut vågade du äntligen skälla igen, leka, hälsa på folk.

du kommer förevigt vara en del av mig, jag kommer alltid minnas dig.
jag kommer tänka tillbaka på våran tid när jag blir äldre,
och jag kommer le.
för du har gjort mig så lycklig gumman, folk som inte har hundar,
dom förstår inte.

en vän som aldrig sviker, aldrig snackar skit bakom ryggen,
som aldrig sårar en, aldrig ljuger.
en vän som följer en överallt,
alltid blir glad när man kommer in genom dörren.
med andra ord världens allra bästa vän.




om jag har tur får jag följa med imorn för ett sista farväl,
annars säger jag här att jag hoppas du somnar lugnt och får det bra.
jag älskar dig helhjärtat fina vän


Kommentarer
Postat av: Nattiz

nej :(

grät nästan när ja läste

2010-06-15 @ 23:06:58
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: leeea

åhh, finns!

jag håller med dig, dom som inte har hund förstår inte hur himla underbara dom är.. dom visar verkligen hur mycket dom älskar oss!

puss

2010-06-16 @ 14:58:22
URL: http://lleeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0