bästa & sämsta raggningsreplikerna!


jag veeet, den låter desperat och töntigt,
men ändå gulligt och jävligt sexigt haha.
skulle ngn kma fram o säga så till mig skulle jag nog skratta lite,
men framför allt kolla in killen lite extra, utan tvekan.
gillar udda raggförsök, det är sexigt på något sätt.

4st andra jag skulle gilla att höra (antingen sexiga, gulliga eller bara roliga);
"Ge mig en kram, annars får du en själv!"
"Är du sjuksköterska? Jag har nämnligen en
blodfylld kroppsdel som behöver undersökas"
"Jag är oskuld. Kan du visa mig hur man gör?"
"Jag har tappat bort mitt telefonnummer, kan jag få ditt?"


Jag skulle enkelt kunna använda:
"du glömmer väl  inte att ta med mig när du går hem sen?;)"



uuuschuschusch. en kille som säger så skulle jag vända ryggen
oavsett om han såg ut som brad pitt.
nemen allvarligt, detdär låter ungefär som "hej jag ligger med olika tjejer varje kväll,  ta en del av min utdelning av könssjukdomar?"

4st andra jag skulle vända ryggen direkt;
"Ursäkta, min tunga skulle gärna komma på besök i din mun ett tag"
"tjena pudding, ska vi dallra tillsammans?"
(vilken tjej skulle vilja höra det?)
"du behöver inte falla för mig, bara snubbla lite"
"jag är som en häst, kan ridas i flera timmar!"

jag skulle aldrig säga;
"jag fryser så hemskt om mina bröst, kan du värma dom?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0