åååh åka pendeltååååååååååg

utedagen slutade..nångång.
senare drog jag & solade (måste ju vara brownie till avslutningen imorn!),
sen gick jag jennie agnes julia & vickan till stadparken för att kolla breviks avslutning.
lillasyster sjöng, så jävla söt mitt lilla lyckopiller!
sedan har vi även handlat allt till imorn, grilla o ha oss nivet, hah.

nu sitter jag med blondering i håret och marabou i handen,
imorn blire avslutning!
(får även mina betyg, men är beredd på IG i..allt. så ah i wont be sad)

där var man ju inte lite vithårig eller så..xd

Kommentarer
Postat av: livia

hha, oh shit, bella, sådär ser MITT hår ut NU.

fast skillnaden mellan är väl att jag har gulatoner

i håret också. skitfint! haha.

köpa silverschampoo t håret ikväll, fifän xd §§§

2010-06-18 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0