5 anledningar till varför jag mår så jävla bra idag!

1; var med mina bästaste jennie och agnes igår, hade det sjukt underbart.
2; tog sömntablett igårkväll, så jag har sovit vlgott hela natten, och det är så jävla skööööööööönt! varken somnade eller vaknade av gråt, FAN VA UNDERBART!
3; dessutom har jag insett att idag är det fem månader sen jag började bli utnyttjad av horungen, men jag är alldeles för glad, eftersom det hjälpte mig att inse att han är a piece of shit.

4; idag ska jag träffa mina fina bröder hannes&adam, kmr bli bäst som alltid
5;och imorn är det midsommar med jennie agnes hannes adam &dom cirka 30pers som ska vara hos oss, så jääääääääääääääkla göttans äre
HAPPYFEEEEELING!



musik som dunkar i högtalarna hemma hos mig idag;
The Red Jumpsuit Apparatus – Damn Regret
Tinchy Stryder – Number 1 - Feat. N-Dubz
Tinchy Stryder – Never Leave You - Single Version
Yass – The Sweetest Ass In The World - Single Version

Kommentarer
Postat av: agnes hult

DU ÄR FÖR JÄVLA BÄST BELLIS!

fan va fint med midsommar alltså :D

och den spenderas ju med dom bästa oxå såklart :D

2010-06-24 @ 10:47:43
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0