loveit'


det har varit en jobbig tid, dom senate 12 åren
i perioder har jag skadat mig själv på olika sätt,
velat ta mitt liv varje dag, varje kväll, varje natt och varje morgon.
dom senaste månaderna raserade hela livet för mig,
panikångesten var starkare än jag själv, så jag lät den styra mig.
när det var som allra värst, när ångesten inte längre var en del av mig,
utan den var hela jag,
då vände allting och alla problem släppte på en sekund.
jag är glad att jag haft en jobbig tid,
det har visat mig vem jag är och vilka som är mina nära.
alla har problem ibland, tjafs och tårar är normalt,
men jag har ett underbart liv,
och jag säger stolt att jag älskar att leva!

visst kommer jag tänka tillbaka, sakna vissa stunder
önskat att det gjorts på andra sätt, längta tillbaka ibland
men just nu ser jag bara på den ljusa framtid som faktiskt väntar

Kommentarer
Postat av: AIKs största fan i viken.

hata hata HATA GÖTEBORG!!

2010-07-15 @ 20:41:15
Postat av: Maria

Aa de är det :)



Klokt skrivet för att vara så ung :)

Man ska komma över saker och ting men aldrig glömma

2010-07-16 @ 10:17:46
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: berglund

är glad för din skull, att du kommit upp

på fötter igen.

keep it going så ses vi snart!



puss ;*

2010-07-16 @ 18:12:15
Postat av: Jossi

starkt skrivet :)

2010-07-17 @ 15:00:58
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: julia hamn'

du som har hjälpt mig obeskrivligt mycke. Utan din hjälp hade jag kanske inte funnits i dag ska du veta. Står alltid vid din sida gumman. DU är underbar

2010-07-19 @ 14:34:21
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0