kung i stan, som alltid :)

vi vakna. vi drog ut och sprang. vi..gick hem.
fixade oss, drog till stan. jag tvingade olliz(zZzzzZZz) att gå med på & köpa kronor,
mikköt fäjnnnt.
hon tryckte in vatten i min mun, så jag spruta ut det på hennes rumpa. misstolka inte.
jag badade. hon lovade att det inte var äckelvatten. lögnare..
oekfoarjbmkatbjrkvb hHEJ.
aja whatever.
nu på kvällen träffa vi frida filla viktor & andreas. Hö-Öh-hÖ.
nu ska vi dricka apelsinjuice :')

 


 åh, det ser ut som jag är värsta seriös..im not. he-hö-hi-hEJ

 


Kommentarer
Postat av: Filippa <:

oj , du och olivia är verkligen dö lika varandra OwO



haha , kul och träffa dig bella ,

om min kompis hade varit med så hade

hon bokstavligen knullat dig xd <3



( bara för att jag är såååhääär evil och säger varför c: )

hon kollar din blogg minst .. 20 gånger per dag ? <:

hon .. vad gör hon mer ?

tänker

jo , hon bevakar dig på bdb och typ ..

aa , gråter bara för att du är så fin :3

2010-07-26 @ 23:24:21
URL: http://evilcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; du och olivia är lika fina isf :3

haha , hon heter ellinor C:

( och om olivia ser detta )

nej , dt är inte ellinor, ELLINOR ,

dt är en annan xd

2010-07-27 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0