förlåt men.. ÄR NI DUMMA I HUVUDET?



jävla kjegjaeorgjakeb FAN VA ARG JAG BLIR
ni kan ju förfan fråga jesper själva, var det mitt fel, pressade jag han?
fan heller, jag stöttade han ju i att ha distansförhållande med henne.
och asså..näe, fan va arg jag blir, seriöst vadfan tänker ni med?
varför skulle jag pressa honom till att göra slut, hha?
jag vill förfan att han ska vara lycklig, vi är så sjuukt tajta vänner,
men det är oxå där det ska stanna; vänner.
så, HÅLL KÄFTEN MER ER JÄVLA KISSFITTOR OCH ÄGNA ER ÅT ERA EGNA PATETISKA JÄVLA LIV


och ni som säger att jag "pressade honom till att göra slut",
ni kan gärna skriva vilka ni är, om ni vågar såklart jävla horungar.
så kan vi ta dehär snackat face to face istället, gillar bättre att kunna kolla folk i ögonen när jag är arg ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

2010-07-09 @ 12:43:26
Postat av: Anonym

vafan äre för jävla idioter?



och detdär " det är du och jesper, that's it"

vafan? x''D

kan inte annat än typ garva, typ värsta jesperizabelle fan or what?

vilka pinsamma människor det finns duh bella!

2010-07-09 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0