svar på tal



HAHAH ärligt talat, har du svenska2 eller?
jag skrev i ett annat inlägg att jag inte ens har photoshop, och ändå aldrig skulle ändra min kropp.
jag har aldrig varit nöjd med min kropp och håller på att få hjälp med det,
men för det så gör jag mig inte smalare på bilder?
antagligen så är du väl någon mogen unge på min skola, och till dig kan jag säga såhär;
> jag använder mest för stora kläder i skolan osv, har alltid gjort det eftersom jag hatar att visa min kropp
> det betyder att du aldrig sett mig i tajtare kläder, för det är sådär jag ser ut då
> om du tror att du kan trycka ner mig genom att kalla mig "fetto" så tror du jävligt fel,
jag har redan för många egna tankar kring min kropp för att få plats med andras tankar

så, hoppas du kan fatta nu :)


Kommentarer
Postat av: MALIN

bra sagt bella, låt ingen trycka ner dig

du är så jävla fin o smal, snacka om att den där äckelungen är avis!§

2010-01-14 @ 12:22:29
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
Postat av: leeeeeea

vilken jävla idiot ;o

du är förfan inte fet ngnstans alls

puss

2010-01-14 @ 16:48:16
Postat av: Anonym

du å din kropp är jätte fin ju! :O <3 /elina

2010-01-14 @ 19:45:17
Postat av: julia

avuuuuundssjuuuuuka eller vaaaaad? :D

skrattretande bara. Bella, både du o jag vet att du är sjukt fin! och vadå inte smal? HAH har sett dig i tejt i sommras. du ÄR smal och det vet både du o jag. Och det här säger jag inte bara för átt va snäll. Bella duvet hur jag är och jag ssäger exagt vad jag tycker. Hade jag ínte tyckt dethär hade jag bara bläddrat vidare i din blogg och inte skrivit ngt.

älskardig!

2010-01-15 @ 22:44:58
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0