onsdagtorsdagFREDAG

har inte bloggat ordentligt den senaste veckan..

men onsdag blev med mina älskade gäddor jennie & amanda
vi bakade muffins, gjorde varm oboy & gick till kvännarsjön :)
sedan sprang vi runt som idioter i snön/på isen, ända tills vi upptäckte att
isen inte var riktigt..hållbar xd
sen hem & kolla på barnfilm, "svärdet i stenen", mys :)

torsdag blev med jespermongolidunge :)
gjorde inte mkt, kollade tv.
han tvinga mig att följa med upp till coop i snön,
och det blev ju inte bättre av att han drog med mig ner på isen,
eller av att jag ramlade 2345 gånger :(
haha

idag var jag med "fjortispower" hahah, mina bäbisar jennie & agnes :)
vi satte på hööög musik och sprang runt och dansade och sjöng för full hals!
dock så hade vi glömt att stänga dörren, så någon kom in,
vilket slutade med att vi sprang runt med hårspray/luktspray och knivar,
sparkade upp dörrar och skrek somfan, haha stackars idiot som vågat sig in här!
sedan gjorde vi oss till jääättefinaHÖUM fjortisar och tog bilder xd
pussss på allt och alla :)


bilder från onsdag & idag!
(klicka på dooom)

   
   
 



Kommentarer
Postat av: Martina Ehn

Härligt! :) Jo allt är bara bra :)

2010-01-15 @ 21:18:06
URL: http://martinaehn.blogg.se/
Postat av: Martina Ehn

Tänkte kolla på en film nu! Självdå?:)

2010-01-15 @ 21:46:45
URL: http://martinaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0