imissu



idag är det exakt 3 år sen.

3 år sen du försvann ur mitt liv
..4 års sorg & saknad kom ut
..stängde in mig i mig själv
och det är exakt 3 år sen jag trodde att jag inte skulle bli äldre.
en liten sak
- som blev så jävla stor.
jag visste att det skulle bli svårt att förlora dig,
men att det mesta skulle börja gå åt helvete..
hade jag inte en jävla aning om.
att förlora dig, höll på att sluta med att alla förlorade mig.
jag tappade tron på mig själv, trodde inte jag klarade något längre,
kände att jag inte hade något att kämpa för längre.
det tog mig över ett år att komma ur den värsta deprissionen,
men mycket sitter kvar.
det är domhär dagarna på året, som är dom allra värsta
då jag minns varje känsla och varje tanke
varje hopp och varje besvikelse.
men det är oxå domhär dagarna på året,
som jag minns vad jag valde att kämpa för
.

                                                               aja, du kommer alltid vara en stor del av mig
                                                                            jag älskar dig vart du än är!

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag vet precis hur det är att förlora någon som man älskar av hela sitt hjärta! jag håller med dej, det är jättesvårt de första åren, men den största sorgen försvinner efter ett tag, men somsagt..man glömmer aldrig bort dem och man vet vad man har kämpat för. du är stark!

2010-01-05 @ 14:31:07
URL: http://lovizil.blogg.se/
Postat av: emma

hjärtat, jag finns :(<333333

2010-01-05 @ 14:56:07
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/
Postat av: moa moavetu@ bdb

älskling§ du vet att jag finns, jag vet att du är stark, du klarar ju allt gumman§ åh jag o alla dina andra vänner finns här hos dig o hjälper o stöttar dig puss§



jag älskar dig över hela mitt hjärta izabelle thötner

2010-01-05 @ 16:55:30
Postat av: moa moavetu@bdb

izabelle thörner*

2010-01-05 @ 16:56:28
Postat av: Amanda söderlind

bella, jag finns här.. dag som natt, vilken tidpunkt som helst, finns alltid<3

jag älskar dig !

2010-01-09 @ 18:25:34
URL: http://soderlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0