frågestunden avslutad, nu kmr >frågor och svar!



hur lång är du? :)
vet inte exakt, men runt 163cm tror jag

du ser så smal ut, är du det?
haha,tack! enligt mig själv är jag allt annat än smal. (gud vad "hejtycksyndommig" det lät..)

vad är det grovaste du gjort med en kille?
beror väl lite på vad du menar med "grovaste"? ;)

Om du fick leva om en speciell stund,
vilken skulle de va då? :)
sista gången jag kramade min morfar, och första gången jag red barbacka i skogen. båda var en så lycklig känsla

Vem utav dina kompisar Fyller år den 23 Januari:)
åh, jag vet inte, förlåt :(  (du som ställt frågan får svara åt mig så ska jag komma ihåg det sen haha!)

hur många har du haft sex med?
en bara

vem är det som har dött som stod dig nära? :(
min morfar, som nog var min bästa vän, dog 2004.
men 2009 dog ytterliggare tre personer som alltid betytt mycket för mig

älskar bara ditt hår! :) är det ditt naturliga eller har du färgat/ gjort slingor i det?
tack! :D alltså, från början är jag faktiskt blond, men efter att ha färgat håret hur många gånger som helst, så får jag ju inte den äkta färgen tillbaka. så detta är färgat :)

Åker du hällre och träffar en kille i en annan stad eller ska han komma te Dig?
haha jag vet inte, båda är väl mysigt? men atm är jag pank, så alla som vill ses får komma hit ;)

hur mycket pengar får du i månaden?
antar att du menar om jag får månadspeng? nej, det får jag inte. jag fick det förut, men bad hela tiden om mer pengar, så det var bara onödigt. håller inte koll på hur mycket jag får nu, men när jag behöver typ :)

vilka är dina bästa vänner?
jennie annie agnes & min mamma!

hur mycket väger du?
pga vissa anledningar så har jag ingen aning, går hela tiden ner och upp i vikt, och får knappt inte väga mig längre fören jag mår helt bra igen

tycker du att du är bortskämd?
min föräldrar tycker det, men jag känner flera stycken som är mycket mer bortskämda än jag själv!
jag kräver inte alla saker som många andra, utan jag har helt enkelt världens underbaraste mamma :)

gillar du nån nu?
detta kommer jag få mycket skit för, men ärligt talat så vet jag inte.
jag har vällllldigt svårt för att gilla någon, har bara varit kär en gång i mitt liv

skolkar du mycket?
ja, tyvärr. inget jag är direkt stolt över..

vad har du för betyg?
ojoj, detta är jävligt pinsamt. jag har godkänt i två ämnen,svenska&slöjd, resten.. ah ni fattar.

va ere som gör dig så sjukt söt?
haha, tack! håller inte med dig, men isf beror det väl på mina föräldrar haha :)

kan ja få ditt utseende baby?
vi byter! :D

varför i hela världen klippte vi av håret på varandra när vi va små? :(
haha åh gud, jag vet inte, vi var galna :(  (har föresten hittat fina bilder från det!)

är de sant att du fortfarande gillar jesper eller e de bara ett rykte ?
har inte haft känslor för honom sen vi var tsm, så att säga "fortfarande" är helt fel

om du såg en hemlös tattare skulle du ta hem honom och bjuda på saft och lite bhullar shelvklart
HAHAHA albert alltså xd nemen haha, det tror jag inte, skulle nog inte våga ;$

vem gillar du just nu? MÅSTE SVARA ÄRLIGT BELLA :D:D:D§
har väl i stort sett redan svarat på detta?;)

varför är du finast i hela världen ?
va gullig du är, men det är jag dock inte :)
finns många som är mycketmycket finare, mina vänner och min familj t.ex!

varför håller folk på och klagar på dig utan anledning, har du gjort jävligt mkt fel eller är det dom som ÄR jävligt mycket fel?
haha jadu, vissa människor har tydligen ingenting bättre för sig än att försöka trycka ner andra.
men när man är sig själv och står för egna åsikter osv, då antar jag att man får ta det, hur fel det än låter.

har hört nått om att du har nån form av ätstörning, oh typ anerixia eller hure stavas, äre sant?
oj, detta känns som den mest personliga frågan jag fått..
jag har haft ätstörningar i två år, och nertryckande tankar om mig själv i stort sett hela livet.
dom senaste månaderna har det bara blivit värre, men jag håller på att få hjälp så jag hoppas att det snart är över.

är du fotointresserad? :)
ja, det är jag. inte så att jag tänkt bli någon proffsfotograf eller något sånt, men jag älskar att ta bilder och jag älskar min kamera så mycket att den tillochmed har ett namn haha :)

är du/har du varit en player?
jag är ingen player, jag hatar att såra människor.
men som många vet så var jag en jävla idiot i somras,
och "lekte" med 6-7 killar, samtidigt.
inget jag är direkt stolt över


Kommentarer
Postat av: E l l i s

nu när jag fick ett svar på min "fotofråga" måste jag bara fråga vad du har för kamera? :)

2010-01-16 @ 19:06:11
URL: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0