do you wanna fuck me, yes i wanna do lalala (8)

har kört på med dåååålig uppdatering, sorrrrrrrrry!

helgen har spenderats med mina gäddor; jennie och amanda ;*
förjävla niiiiiiice, promise hih
KyrkansUngdomsKör<3
dom sov hos mig oxå, lördag-idaggg
vi käka godis, kolla film & hade roligare än alla ni andra tillsammans :D

idag tänkte vi bada, "årets första dopp"
men tappade lusten, så det får bli i februari!
på kvällen drog jag & jennie o mötte jesper,
oså va han medddddd för han är tönt

nu sitter jag och pratar i telefon med jespertjenamittbena
och nördar msn
och svimmar åt oliver james(<3) underbara röst
OCH ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ MAJS ATT JAG SNART RAMLAR NER FRÅN SÄNGEN!

(kissgul färg is tha shiet! ehhe)

Kommentarer
Postat av: Jesper KKKungenN

sv: ska man va glad för att man kom 2:a lr ska man va lessen för man förlora finalen ? tufft läge xd :p

2010-01-25 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0