CauseI'dGetA1000HugsFrom10ThousandLightningBugs

orkade inte blogga igår, but here we go!

först skola, försov mig en aning dock (a)
sista lektionen var slöjd, och självklart har vi Cruella DeViiIiIiIL,
haaaaaaaaaaaaaaatar henneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

mene ah, efter så skulle jag & jennie ta bussen hem till mig
efter att ha väntat stått i 15minusgrader i 30minuter så tänkte vi gå neråt stan
och kolla om den var påväg. och där nere stog den, självklart vare kinesen som körde -.-
precis innan vi gick på bussen så stängde han dörrarna och åkte iväg,
fyfaaaaaaaaaaaaaan va sur jag blev!

aja, örjan hämtade & skjutsa hem mig jennie agnes
efter ett tag så drog agnes.
senare fick jag & jennie skjuts till brevik och gick därifrån hem till jonsson!
spelade monopol en kort stund, sen när agnes & rasmus kom så kollade vi på
Wallander -dödsängeln , så jävla braaa!
kolla även lite på Sommar med Göran hahah :)
drog sedan hem, nörda data och telefon huhu (y)

den som orkade läsa..har precis slösat några minuter av sitt liv, så onödigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0