6 januari

har haft helt sjukt fina dagar!

4januari; var med bästa jennie agnes rasmus :)
lite myssupa typ, haha eller ah, jag fick nog en aning för mycket (a)
nere i hamnen, utan för donken, såg vi en fågel som typ satt fast i isen
så jag & jennie gick ner på isen (med en livboj runt fötterna haha) och tog upp den
på djurkliniken blev det tyvärr dock att avliva den, eftersom den brutit ryggen&nacken tydligen :(
aja, fin dag anyway!

5januari; spenderades med mina boogies, jennie annie agnes jesper :)
sista dagen man kan festa te't lite innan skolan, så drack liiite grann kanske (a)
minns inte alltför mycket av vad vi gjorde, haha.
men jag sov iaf hos jesper ;*

idag vaknade jag med väärldens illamående
har nästan inte ätit något på en vecka, pluss att jag åkte på en förjävlig baksmälla
iaf, eftersom jag ätit så dåligt att jag knappt kunnat röra mig idag,
och har gått ner..well, tänker inte säga dt nu, men farligt för några dagar.
så jag var tvungen att stanna hemma och äta&sova under uppsikt typ (y)
aja.


lite bilder från 4januari
det är agnes bilder (klicka här för att kma till hennes fina blogg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0