28januari

jag hatar verkligen snön!
-imorse fastna vi med bilen, så jag fick putta och ramlade såklart, trevligt (y)
-när jag gick hem från skolan gena jag genom skogen, snö upp till midjan,
sen blev det ännu värre, och jag fick typ simma, HAHA döfult
-när jag kom hem så kom jag inte fram till varken fram- eller sidodörren,
eftersom det låg 1meter hög snö,så jag fick skotta bort hela jävla skiten.
tog nästan en timme, så då vare bara att byta om osen gå och möta syster
gick till mejeriet och satt där en stund, sen kom lillasyster oxå, oså blev det träna (y)
efteråt åkte jag nathalie sabina & pappa till kvantum och fikade :)

nu sitter jag här, äter skorpor, dricker te & kollar hockey,mys !


Kommentarer
Postat av: allisW

avgudar din blogg ,

så jävla fin !§

2010-01-28 @ 20:53:11
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

hej hej :)

jag har tävling i min blogg.

titta in och anmäl gärna puss :)

2010-01-29 @ 17:36:59
URL: http://emmawaernholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback