hur kul som helst att göra meningslösa test när man inte kan sova. dööö

50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- jadu, mycket. men höll nog på att gå i bitar när caroline halkade..
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- sov som en avlivad gris
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- döda mina hjärnceller framför datan
4. Vad hände dig 1997?
- tvåårsjubileum för mig själv, WOHO
6. Tre ord varför du sist spydde?
- magen hatade mat
7. Vilken färg är din hårborste?
- haha vetifan, brukar inte direkt stå och kolla in min hårborste..
8. Vad köpte du sist?
- fanta exotic
eller okej var inte jag som köpte, men den blev min
9. Vad fick du senast i present?
- minns jag inte
10. Vilken färg är din dörr?
- browniiiie
11. Var förvarar du dina pengar?
- den lilla stunden jag faktiskt har kvar dom så får dom vila i min bh. sen spendeeera
12. Hur var vädret igår?
- vet inte, låg inne hela dagen i stort sett
13. Vart kramades du sist?
-
ute
14. Vad ser du fram emot?
-
bli trött sen sova, sen träffa jennie o käka tacos oså bara blooow me
15. Vad är 15?
-
min ålder. fast ett halvår till har jag, starting to get old.
16. Vilken skostorlek har du?
-
37/38
17. Vill du klippa dig?
-
fan heller, ingen rör mitt hår. ska växa ikapp carolines rövhår tänkte jag, så är runt 30cm kvar ungefär
18. Är du över 25?
-
ja jag är 164cm lång. det är över 25.
19. Pratar du mycket?
-
kanske FÖR mycket ibland. pratar jag lite, så äre nåt fel
20. Kollar du på O.C.?
-
de är så förbannat bra, men näe
21. Har ditt namn ett "x" i det?
-
flera stycken! ixabex xinnéa thxrner
22. Känner du någon som heter Steve?
-
lärare
23. Hittar du på egna ord?
-
nej dom finns. tror jag iallafall?
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
-
inte direkt
26. Vad har du för mobil?
-
jennies pappas jobbarkompis gamla, ååh va överdrivet det låter. men sant.
27. Vem ringde du sist?
-
smeagol (aka jennie åkerström)
28. Biter du på naglarna?
-
försöker låta bli
29. Har du lockigt hår?
-
nej, rakt fult tråkigt äckligt snagg on the way. tja
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
-
vetifan
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
-
wkegjmkerg
32. Hur många gånger har du svurit idag?
-
inte räknat
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
-
definitivt
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
-
nääääääährö
35. Ska du jobba imorgon?
-
in el shulo
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
-
jennie eller felix
37. Vad borde du göra nu?
-
sova!
38. Har du något smeknamn?
-
tyvärr
39. Sover du mycket?
-
på dagarna ja
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
-
casper the friendly ghost<33333
41. Vad ska du göra på lördag?
-
stan med mammis sen träffa caroline
42. När var du ute sist?
-
fföörruutt
43. Har du gråtit idag?
-
yes, till casper<3
44. Är du en glad person?
-
så in i helvete. förutom när jag är sur, då är jag inte så glad
45. Har du roligt nu?
-
kan jag inte påstå
46. Vad äter du helst?
-
mat
47. Vem var du med sist?
-
felix & caroline aka nut and nutter
48. Vad heter din mamma?
-
hillevi
49. Vad är hela ditt namn?
-
izabelle linnéa thörner, rätt coolt ju? låter lite som en idisslande ko ungefär, awsome
50. Tycker du om någon just nu?
-
tycker om mongolidfelix förjävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0