underbara läsare :)

Anonym om felix & caroline ♥:
jävligt söta är ni faktiskt :)
är han perfekt tycker du? är han snygg, fin kropp, snäll mot dig osv?
har läst din blogg sen.. haha ja jag vet inte hur länge, sen förra hösten tror jag. och minns att du skrev ett inlägg om att vara perfekt på olika sätt, kan du inte skriva ett sånt nu fast om både killar & tjejer? gillar verkligen dina åsikter och tankar, älskar att läsa det. kram


svar; tack för dom fina orden, så jäkla sött!
och jo jag har faktiskt tänkt på att göra det, har märkt att det är så många som har en grymt skev uppfattning av vad ordet "perfekt" innebär. eller kanske är det jag som har en skev uppfattning? jag vet inte, alla tycker väl olika antar jag. men ni ska få my side of the story snart.
så jag ska bara ut och vädra mitt brinnande huvud några minuter och kommer sedan slänga upp ett inlägg med tankar och åsikter kring just det; perfektion.

update; orkar inte skriva det idag, tar det imorn istället. ska ändå va hemma en dag till eftersom jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0