sova vare ja..moget izabelle, moget.

fortfarande äckligt pigg och oooorkar inte, awekgmke245grds vill ut och göra något, men inget roligt fanskap är ju vaken. jävligt irriterande. ännu mer jobbigt att jag ska upp klockan 9ungefär, fixa mig och sen ner på stan somsagt. äsch bättre att jag skiter i sömnen inatt! duglig tur att kråkan ska sova här sen då, då blire sova tidigt eftersom hon snarkar senast 11 ;)

roande med p12or som tror dom är något när dom egentligen inte ens lyckats få utlösning än, fransmän(osv) som försöker ragga så jag måste använda googletranslate() för att kunna be dom dra åt helvete och randoms som tror dom kan svenska och när man påpekar att dom faktiskt inte kan så får dom värre pms än jag själv.

ska pissa, sen är det dax att dra igång lite Walking In Memphis och spela totalt värdelösa onlinespel som den typiska nolifer jag faktiskt är på nätterna!
S O  L O N G



ni räddar mitt liv varje natt<333333333


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-18 @ 11:24:38
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: anna

sv ; ätstörning..

<3

2010-12-18 @ 13:34:00
URL: http://annayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0