sitter och myser lite med teddy


lägg märke till min lila sidenpjamas med rosa flygande hästar på, helcool!
använde den senast när jag var 8-9år, växte sen ur den. hittade den nu och upptäckte att jag växt i den igen och att den t.o.m är stor över mage & armar. vill inte ens tänka på vilken jätte jag var, haha..

hursomhelst;
jag & teddy har lite myspys. och nej jag är inte otrogen mot felix bara för jag myser med teddy, för varje gång felix kommer hit så ska dom två mysa och jag får sitta ensam på soffan!!
tycker alltså att jag är värd lite gos med teddy nu, sådeså :(


nanana jag har ingen uuutväxt för den har jag färgat nanana..


tillägg; jennie tvingade mig att uppdatera för hon är kåt på mig & min blogg, och nu tvingar hon mig även att skriva att jag ska prata med henne i telefonen såfort jag klickat på "spara&publicera". nöjd nu jennie din jävla broccolismurf? bra, käft då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0