moget facebook, moget.




ge mig en islandshäst nästa gång, gillar dom bättre. tack.


mamma blev smått sur när hon kom in runt 3 och sa åt mig att sova;
- mamma det är för sent nu, somnar jag så försover jag mig.
- sov! *mammasagressivanattröst*
-nej jag ska komma i tid imorn
-sov!
-jag ska bara vara vaken inatt, sover imorn jag lovar
-sov!
-men sov själv förhelvete
-fyfan
-sov
-jatack
och så gick hon. rätt störd ibland, fast jävligt söt haha!
måste erkänna att jag börjar bli jävligt trött, så får gå ner och ta nåt som ger energi
för helt ärligt, somnar jag nu så kan dom kasta mig naken i snön, jag lär ändå inte vakna innan klockan ett

Kommentarer
Postat av: -AGNES

sv; Haha har kollar den masser gånger, och ja man hör typ oss två igenom allt :D

Så jääävla kul vara, vad sägs om att skapa nya grymma minnen tillsammans nästa sommar?;)<3PUSS

2010-12-15 @ 20:32:42
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0