kent ♥

deras texter är så extremt..grymma. obeskrivligt.


"Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma
..Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv"

"Jag vet hur det känns
När allvaret har blivit ett skämt
När tystnaden skräms
Vad är det som hänt?"

"Och dom små, små orden är svåra ord
Och dom hårda orden är enkla ord"

"Jag viskar ditt namn som är allt jag minns just nu
vi drömmer nog alltid om saker vi glömt
Allt du har väntat på krymper på nära håll"

"Där är du som aldrig kommer     
Här är jag från din skugga        
Säg någonting jag inte vet om dig      
Allt är detsamma vare sig du vill det eller ej"

"Visst har ni färgat era ögon, ändrat läpparna med kniv
Hur kan du va så skuren, skalad och ändå va vid liv?"


"Över en elektrisk chock genom skelettet
Som slog sönder våra liv till ett fullständigt normalt
tillstånd där allt är trasigt
Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset
Varje gång du möter min blick
Så vet jag vem jag är"

"Och vi kommer inte längre
Vi är tillbaks på noll
Men ingen kommer sörja
Vi har spelat ut vår roll
Vi glömmer hela skiten
Det betyder ingenting
Vi skulle kommit längre
Men räckte inte till
Vi blev som dem andra"

"Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag"

Kommentarer
Postat av: eliin

åh, kent är bääästttttt :')<3

2010-12-02 @ 21:06:49
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0