jag gillar att vara sjuk, det är så jävla soft.

eller oxå så hatar jag att vara sjuk och vill bara skjuta huvudet av mig själv just nu :)
började bli förkyld oså i fredags, snorig & hosta ni vet. igår slog're till så in i helvete och febern försöker bränna sönder hela huvudet på mig känner jag. sött ju? gör det även mycket bättre att jag måste snyta mig exakt hela tiden och därför får en jävligt röd näsa, dessutom skulle min übersnälla plutt tvunget påpeka det och retas genom att sjunga rudolf med röda mulen hela tiden..tack baby du är för gullig ibland.

och nu har jag även insett att ni har rätt, ibland är jag helt efterbliven.
såhär står det på bipacksedeln till panodil zapp(hade missat det, duktigt);
"Vuxna och barn över 40 kg (över 12 år): 1-2 tabletter var 4-6 timme, högst 8 tabletter per dygn. Tag aldrig mer Panodil Zapp än vad som står under doseringsanvisningen eller vad din läkare har ordinerat. Högre doser än de rekommenderade ger inte bättre smärtlindring utan medför istället risk för mycket allvarlig leverskada. Symtomen på leverskada kommer normalt först efter ett par dagar. Därför är det viktigt att du kontaktar läkare så snart som möjligt om du har tagit för stor dos."

jag har tagit 15-16stycken på ett dygn nu. haha kan säga att mamma fick lite av ett ryck, och jag mår inte prima ballerina i magen heller nu. men ja, jag är odödlig. ska bara bli frisk.




iloveu svikare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0