jag börjar bli friiiiisk

tack vare att jag sökte på google hur man blir frisk fort osv, och åt massa kiwi,apelsiner,vitlök,drack massor vatten & tog det lugnt. så jävla awsome! så imooooorn blir det skola. låter som värdels pluggis (vilket jag kämpar för att bli så jag ska komma nånstans i livet sen!) , men fyfan det suger stenhårt att ligga hemma.

har iaf tillbringat i stort sett hela dagen med felix, mest snackat & tagit det lugnt, döfint.
nu ska jag nog stänga av datan & läsa lite istället (uuuh smart jag låter ;d)
pussar!


hitta en ett års gammal bild.."söt"

Kommentarer
Postat av: nathaliiie

du e alltid söt gumman

2010-12-08 @ 08:29:48
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0